Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:
- podstawowe dane osobowe zgłaszającego (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy),
- adres nieruchomości, której dotyczy reklamacja,
- przedmiot reklamacji.
UWAGA!!!
W przypadku zgłaszania reklamacji dotyczącej złej jakości wody – reklamacje przyjmowane są wyłącznie od Odbiorców usług posiadających zawartą umowę na dostawę wody.
Miejsce złożenia reklamacji:
Telefonicznie:
Dzwoniąc pod nr tel. 32 448 94 43 (Biuro Obsługi Klienta)
Osobiście:
Biuro Obsługi Klienta GZGK Sp. z o.o.
Ul. Józefa Lompy 19
43-227 Gilowice
Poniedziałek w godz. 7.30-15.30
Wtorek – Piątek w godz. 7.30-15.00
Pisemnie:
– za pośrednictwem poczty tradycyjnej, na adres:
GZGK Sp. z o.o.
Ul. Józefa Lompy 19
43-227 Gilowice;
– za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres:
Termin odpowiedzi:
Odpowiedzi pisemne udzielane są Odbiorcom usług Spółki wyłącznie na reklamacje złożone pisemnie, w terminie do 14 dni (w sprawach wymagających zebrania dowodów do 30 dni) od daty otrzymania reklamacji. Na reklamacje złożone telefonicznie odpowiedzi udzielane są na życzenie Klienta.